Forume Wong Tegal lan Sekitare
PPIB Kota Tegal - Printable Version

+- Forume Wong Tegal lan Sekitare (http://tegalcyber.org)
+-- Forum: Sekitar Tegal (http://tegalcyber.org/forumdisplay.php?fid=6)
+--- Forum: Layanan Masyarakat (http://tegalcyber.org/forumdisplay.php?fid=8)
+---- Forum: Fasilitas Umum (http://tegalcyber.org/forumdisplay.php?fid=55)
+---- Thread: PPIB Kota Tegal (/showthread.php?tid=1631)

Pages: 1 2


PPIB Kota Tegal - Jaka Tarub - 26-04-2010

Jakwir2 TCC kabeh, pasti pada ngerti, yen Pemkot Tegal dhuwe aset bangunan sing jarene nggo Pusat Promosi lan Informasi Bisnis Kota Tegal (jl. Kol. Sugiyono), tapi kayane ora difungsikna, pernah pas balik neng Tegal, nyong weruh dhewek gedung kuwe nggo tempat olahraga lan saiki jarena nggo adol tiket bus. Jarene sih gemiyen bangunan kuwe dibangun ben bermanfaat maring perekonomian kota Tegal. Tapi kenyataane saiki kayak kuwe. cool nemen

Yuh, jakwir2 TCC sing pasti cinta karo Tegal pada urun rembug neng kene. enake bangunan kuwi nggo apa/diisi kegiatan apa? ben bangunan PPIB bener2 manfaat nggo wong Tegal Es Teh


RE: PPIB Kota Tegal - auzhee - 26-04-2010

dadekna lapangan golep bae donge mbiyen yaaa
kan nang tegal durung ana lataran golepPISS


RE: PPIB Kota Tegal - myBenihime - 26-04-2010

mungkin yen ora diurus dikarenakan sdm e sing langka um, soale kan memang wong tegal seneng e ngrantau, dadi ne sdm2 sing ndue potensi gede nyebar maring ndi bae, yen jare aq sih mending bangunan mau difungsikan sebagaimana mestinya digunakan ya nggo memang tujuan awal dibangun e bangunan mau, aja sing menyimpang owh, trus juga kan bsa digunakan nggo nampung unek2 ekonomi warga tegal, ekonomi kerakyatan dengan melebar kan sayap pasar tradisional dan semaksimal mungkin membatasi menjamurnya mall2, supermarket, bioskop elit dll, yen bsa sihh nonton e model layar tancep jaman mbien bae owhh, men bener2 katon masyarakat gotong royong e Nyengir Josss


RE: PPIB Kota Tegal - ontachez - 26-04-2010

mbiyen aq tau kumpul community motor nang kono nggo sosialisasi ska pak polisi. krungu2ne nggo kumpul2 community motor sing gedhe2 tok, manpaat liya ne ora tau krungu. Ngukuri batuk


RE: PPIB Kota Tegal - Pro_T_Lon - 26-04-2010

dadikna basecampe TCC baen owh... Ngikik ana kang apip ka.. kon bayari owh.. Guling-GulingGuling-Guling piss kang apip...


RE: PPIB Kota Tegal - masindra - 26-04-2010

Nduwure aku kudu di Palu2nan
Nang ndi kuwe um jaka, nyong klalen jl kol sugiono.. Nyengir
Jaba bener2 difungsikan tah hebat yah...
Dadi wong2 tegal sing butuh info bisa maring mrono.
Tur sebagai wadah sing bisa mengakomodir SDM2 e wong tegal Asli..
Njajal disindir ning media owh..


RE: PPIB Kota Tegal - Trisna_Gutawa - 26-04-2010

Iya sich emang sepi, tapi neng komplek kue juga ana PUSDA.
neng PPIB biasane go acara lomba band atau kaya lagi tahun 2009 Lomba LKS JAteng.


RE: PPIB Kota Tegal - Poci - 26-04-2010

nyong setuju angger dadi beskem utawa kantore TCC...ben eksklusif oh...sutimine duite akeh ka....


RE: PPIB Kota Tegal - Pro_T_Lon - 26-04-2010

yes yes... kang poci bela.. basekamp TCC owh... kan strategis tempate... NyengirNyengirNyengir nang coklat cell dadikna Basecamp utama.... D:NyengirNyengir:Nyengir


RE: PPIB Kota Tegal - akhdaafif - 27-04-2010

PPIB kuwe kan sebenere nggo sentra bisnis. dan memang kudune difungsikna sesuai tujuan awale. soale letake strategis nemen kang/yu

ngapurane kyeh OOT, aja Palu2nan
kantor TCC aja ning kono. ngko dewek gawe bae ning tanah sing ora subur. sing isih sepi. mbangun peradaban saka kono