Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[pic] cute???
eitsszz kakak faiss ga bole bales gitu,, ntar cutenyah ilang loh Ngikik maning
aku WADON,aja dundang kang apamaning um
pesbuke nyong
Reply
ihhh, mas cute cakepan pas mbien, udah lama gak liat kmu, bsane seiki jadi menjijikan gtu kya bencong, hahaha
di add kabeh keh : PACEBUK'e enyong
TWITT'e enyong, lg golet mangsa keh, haha
Reply
Hidihhh kiye ya bocah sing miki sore maring umahe aku karo poji karo mermer? Guling-Guling
cimi cimi gimana gituh
bersamamu itu sangat menyenangkan ^_^
Regards
animcuwiru

Reply
(07-02-2012, 08:23 PM)chopyn Wrote: ihhh, mas cute cakepan pas mbien, udah lama gak liat kmu, bsane seiki jadi menjijikan gtu kya bencong , hahaha

Guling-Guling
aku WADON,aja dundang kang apamaning um
pesbuke nyong
Reply
awas kon da, dong ketemu tak palak, Nyengir
pesbuke nyong
Hargailah waktu, Manfaatkan waktu, karna semua tidak bisa terulang kembali
Reply
wuakakakakkkkkkk. Guling-Guling Guling-Guling

sumpaaaahh yakin sung. kiiiiiiiiiiiuuuuut nemen aah. mbokan ana sing naksir ooh. di'obral. hahaa.

Namnya chibi_fais. Nyengir
Assalamualaikum
Reply
wah, bahaya kiye tah nek dipalake nang dalan offroad. kabure angel Katisen
aku WADON,aja dundang kang apamaning um
pesbuke nyong
Reply
(07-02-2012, 09:15 PM)dhesy_didoonk Wrote: sumpaaaahh yakin sung. kiiiiiiiiiiiuuuuut nemen aah. mbokan ana sing naksir ooh. di'obral . hahaa.

Namnya chibi_fais. Nyengir

Fantastic
aku WADON,aja dundang kang apamaning um
pesbuke nyong
Reply
ngakak nemen nyong weruh kie Xixi

sing liane ndi maning um bodin Ngacir doloh kene kabeh go peranti sembelit keh Xixi
This is Real life, so. Deal with it.
Reply
mbokan te yoy arep nyumbang oh,
ben dadi bukti nek faiss_cute emang cute banget
aku WADON,aja dundang kang apamaning um
pesbuke nyong
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)