Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Himbauan nggo Pemudik
Delat maning badha, dong badha keh wong mudik, mbuh kuwe carane kepriben, akeh wong sing sebisa mungkin eben bisa badhanan nang umahe ato kampunge dewek....

Nah, makane dong ora keduman tiket transportasi umum ya dilawongi nganggo motor dewek, bagjane kridit motor anyar mbuapa, sisan pamer nang kampung.. Nyengir

Kyeh ana himbauan sing Pulisi nggo para pemudik Josss

Code:
Harus Tetap Disiplin dan Patuhi Rambu
SLAWI – Jajaran Satlantas Polres Tegal mengimbau kepada para pemudik nanti agar pada saat mengendarai kendaraan bermotor untuk tetap berdisiplin dan mematuhi aturan lalu lintas yang ada. Termasuk penggunaan helm yang sesuai dengan Standar Nasional Indonesia (SNI) dan bisa melindungi kepala.

"Kami juga berpesan kepada mereka yang membawa atau menggendong anak kecil atau bayi dengan menggunakan sepeda motor untuk berhati-hati. Sebab jangan sampai kejadian anak kehabisan nafas akan kembali terulang. Karena kejadian naas tersebut sering terjadi. Makanya kami berpesan untuk tidak menantang resiko," kata Kasat Lantas Polres Tegal AKP Yuliantoro kemarin.

Menurutnya, termasuk pemakaian helm juga jangan asal-asalan seperti penggunaan helm proyek. Karena selain tidak membuat nyaman pengendara juga bisa berdampak fatal, bila ada kejadian yang tidak diinginkan.

"Tak hanya itu, kami juga menghimbau kepada pengendara ranmor khususnya roda dua untuk tetap menyalakan lampu utama (light on) untuk mengetahui keberadaan kendaraan satu dengan yang lain,’’ jelas Kasat.

Sedangkan diharapkan pemudik juga bias mengatur kecepatan atau jangan sampai pada saat berada di lingkungan yang asing, kecepatan tidak teratur yang bisa menyebabkan lakalantas.


sumbere
road to
6666th
Reply
#2
Sebenere kaya kuwe kudune dudu himbauan maning,,
tapi wes dadi kewajiban pemudik mentaati peraturn lalin,nganggo helm setandar SNI,nyalakna lampu.
Masalahe dalane jon,,
trek,bis karo mobil2 neng dalan2 gedhe,di tambah volume kendaraan ing melintas mbludag pasti mbutuhna sing kaya mau nduwur.
Tambah maning kondisi awak karo mongtore,kuwe sing utama.
Kecelakaan akeh terjadi karena pengemudi terlalu memaksakan.
Yen kesel ya liren lahPISSPISS
Reply
Maturthankyu kyeh kanggo pengelengan ne...
Es Teh
..Biasakan tersenyum setiap ketemu orang..

fb ; wawan_405[at]yahoo.co.id
ym ; wawan.bluesky[at]yahoo.com
Blog ; http://wawan-comalz.blogspot.com
Reply
kadang ya dong sing mudik juga memaksakan kondisi, wes nggo ne motor tapi gawane akeh e poooll, ana ditambahi pring ana apa dadi kaya belalang tempur, nyong juga tau ding Palu2nan qeqeqe
"we cannot make an omelet without cracking the eggshell"
Reply
#5
angger kesel ya turu bae. . cuma wong byasane pan liren kue milih2. . angger ora ya ngmonge tanggung2 ngko luruh sing sreg. .tnggung dlat maning anjog perbtasan ka. . pikiran kya kue keh sing nggawe wong sring kcelaka,an. . .TANGGUNG. . tanggung dwek kueh akibate. .sing ngkon gegere tanggung2 bae. . Ngikik maning
Reply
aku yaw taw mudik...

usahakan mudik dalam kondisit fit, fit badan, fit pikiran, fit kendaraan, fit duit juga...

mengko ngger kesel liren. saiki akeh mesjid/mushola nang pereke dalan.. nang kono bae insya allah aman...
Okupasi Terapis
Reply
sing penting niat, bismilah, ndonga dimein keselamatan Ngikik
........::::::::::Threading Motivator ::::::::::........
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)