Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
takon pajeg kendaraan.
langsung bae ya jakwir kabeh,kieh nyong pan melu takon yen mbayar pajeg kendaraan utawa perpanjang STNK tapi kendaraan Jakarta lewat kantor SAMSAT kota Tegal bisa belih yah?kan yen kendaraan kabupaten bisa owh mbayare lewat SAMSAT kota Tegal.saiki yen kendaraan plat B/luar kota bisa ora yah,,yen ora bisa,nang tegal ana belih yah penyedia jasa perpanjang pajeg STNk khususe nggo kendaraan luar kota?matursuwun.
Dodolane Yakhanu
Talk Less Do More.
Reply
bisa bae,sing penting ana KTP,ana STNK,ana BPKB
angger ana ne STNK karo BPKB tok
KTP ne nembak bae Josss
road to
6666th
Reply
ndean tah bisa, soale saiki sisteme wis onglen, tapi angger masalah ktp tah mbuh kwe polisine gelem ditembak apa ora, soale neng sa nduwure kasir ana tulisane "tidak menerima uang haram"
lakukan segala sesuatu dengan ikhlas maka enkau akan merasa tentram
Reply
onlen tah onlen,tp maksude dudu go seindonesia
jakarta karo jateng kuwe sejen
pajak kendaraan bermotor mlebu ne pendapatan propinsi jon,dudu negara (ora kayak pajak)

cara terampuh tah ente njajal ngurus disit
bayangkan kerepotan karo duit sing bakale metu

dong kayong andheb plus ribet
nganggo jasa wong bae ya kena
ayem,terima beres
road to
6666th
Reply
owh..aya uwe um,dadi ra bisa onglen yakh sing kene.kudu mangkat maring jekarta kieh,yawislah suwun ya um monggo Klepon didahari.
Reply
Bener kweh jare ibnu. Mulane rega kendaraan plat luar jateng umume luwih murah yen didol nang tegal
WAR WER HAD JUST BEGUN


Ente nyamplong watu, ente tak samplong kembang.
Lan tak pastikna pote melu kegawa
Reply
iz....bisa mbayar sing kene,sing penting kelengkapane lengkap Josss

nyong bar sing samsat,nguja takon kweh go ente
klepone oh Ngikik maning
road to
6666th
Reply
waduh murah yakh payah kieh ngosek yen Motor Jakarta pan mutasi maring Tegal larang belih yakh...nyabut berkase kira2 nyampe pira kuwe?
Reply
(10-12-2010, 11:38 AM)ibnu19 Wrote: iz....bisa mbayar sing kene,sing penting kelengkapane lengkap Josss

nyong bar sing samsat,nguja takon kweh go ente
klepone oh Ngikik maning

suwun kang Klepon Monggo denak bae. aku lengkap dokumene ,kira 2 mbayare luwih larang apa sesuai pajegke..
Reply
ndean tah sesuai pajek,wong ente lengkap sih ya
langsung mana bae oh ben aja telat
dong pelayanan petugase ora enak
ya ngresula nang Radar Tegal bae ben bos-e maca

sukur-sukur tah suka mutasi
kayane ana gratis/diskon pemutihan apa pimen yah,
program akhir tahun
mau rada ra maca lengkap spanduke sih ampunnnnnn
road to
6666th
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)