Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[sejarah] tentang nazi
lg kae kan aku nonton film downfall tentang kejatuhane hitler lan direbutnya berlin seka nazi
nah sing pingin tak takoni keh, bisane hitler malah nyuruh kabeh pegawaine mbakar seluruh arsip tentang paham nazi? bisane ra gelem ana sing nglanjutna pahame ngonong?
lan hitler juga ngongkon para perwira ne sing ndue relasi aja nganti diajari paham fasis NAZI?

pdhl kebiasaane wong sng nggawe ideologi, mesti pingin disebarluasna, mbuh terbukti salah mbuh bener,,
ana sing ngarti?

[Image: 250px-Hitlermusso.jpg]
by learning to obey, we know to command
dong dewek sinau nggo taat maring perintah, dewek pasti ngerti carane memerintah
Reply
daning samono tok zan ampunnnnnn
........::::::::::Threading Motivator ::::::::::........
Reply
ya ngger di runut sebener e paham / ideologi fasis ala Hitler ya gawean Yahudi.
Ngger dijelasna neng kene bisa dawa nemennnn
"PENGALAMAN KUWE GURU PALING APIK, TAPI GURU SING APIK DURUNG TENTU BERPENGALAMAN"
Reply
(04-07-2010, 10:33 AM)auzhee Wrote: daning samono tok zan ampunnnnnn
ya kan takon zi. aku sejarahe laka sejarah nazi sih zi, kerjaane muter2 nang linggarjati, renville, lan liya2ne. ya paling2 sing menarik sing demo ne mahasiswa yg berbuntut normalisasi kegiatan mahasiswa

(04-07-2010, 12:22 PM)Dwi Murdiartono Wrote: ya ngger di runut sebener e paham / ideologi fasis ala Hitler ya gawean Yahudi.
Ngger dijelasna neng kene bisa dawa nemennnn
wah, kwe juga aku pernah krungu teori konspirasi ne, tpi ra akurat. dng ra salah juga disebutna, holocaust malahan berisi wong2 palestina sing didandani ky wong yahudi, tp laka satu jurnal pribadi / resmi yg ditemukan mengenai ini, malah sing ditemukna isine jurnal2 sng nyebutna bukn cuma yahudi yg ada di holocaust. tahanan, lawan politik, kulit hitam tentunya juga ikut diberangus
coba sebutna buktine ow mas, telu bae
by learning to obey, we know to command
dong dewek sinau nggo taat maring perintah, dewek pasti ngerti carane memerintah
Reply
iya jon btul kang dwi, kie ana sangkut paute karo gerakan zionis neg palestina,cz pas jerman menguasai eropa, jumlah imigran yahudi sg maring palestina meningkat pesat, tapi sangertine nyonk, hitler emang benci yahudi, deweke pernah ngomong ngeneng "akan aku sisakan beberapa yahudi,liatlah beberapa tahun kedepan, dan kalian akan tahu mengapa saya membantai semua yahudi di muka bumi"

dong sg neng downfall kue, karena jerman wes kalah telak karo sekutu, trus juga karena ana operasi valkrye, dadine si hitler ora percaya maning karo anak buahe... tentang kematian hitler masi mistery loh kang,....Es Teh
"kecerdasan bukanlah segalanya...... yang terpenting adalah bagaimana dirimu bisa menghargai orang lain..... maka semua akan jadi lebih mudah....."
(karl fahrenheit)
Reply
Quote:bisane hitler malah nyuruh kabeh pegawaine mbakar seluruh arsip tentang paham nazi

mbokan kelacak kelemahane solae,dadine manuskripe dibumihanguskan Ngikik maning
road to
6666th
Reply
ngger pan ngungkap sejarah tah ora rampung oh, soale ngger ngomong akurat ora akurat, kae buku pejaran sekolah langka sing akurat, soale sejarah kuwe sing gawe ya pemenang e,,
siapa yang menang, dia yang membuat sejarah
"PENGALAMAN KUWE GURU PALING APIK, TAPI GURU SING APIK DURUNG TENTU BERPENGALAMAN"
Reply
owh, kaya kwe ya kakang2e?
iya si, mbahas sejarah ke ra bakal rampung, terus juga ya pan primen maning, sing arane sejarah ya dugaan2 + fakta yang disepakati, jare guru sejarahe nyong lg SMA
by learning to obey, we know to command
dong dewek sinau nggo taat maring perintah, dewek pasti ngerti carane memerintah
Reply
pantesan jare soekarno kuwe jasmerah, jgn sekali-kali melupakan sejarah
jawane ben pada kelingan soekarno yah Mikir
road to
6666th
Reply
iya oh,,soekarno kuwe berharap namane dikenang sepanjang masa. Tapi ya wislah, Soekarno juga wis berjasa maring negara kiye, ya kita berterima kasih maring jasa jasane Es Teh
"PENGALAMAN KUWE GURU PALING APIK, TAPI GURU SING APIK DURUNG TENTU BERPENGALAMAN"
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)