Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
(share) modem buat internetan
Assalamu'alaykum,,,,, jakwir-jakwirr....

Nyong sengaja Nggawe thread bengi-bengi (jam 2 esuk ding), Turu
ben akses internet-e rada kenceng,,,,,

Jakwir2 sekalian,,, bagi info donkkkk.....
Enyong Pengin ngerti Modem Internet
sing lagi di-enggo Jakwir2 sekalian......
Trus regane pira? Tukune neng endi?
Banter belih?

RamboAngger enyong nganggone Modem HP SMart C700
Regane Rp 450-ewu, tukune neng Counter daerah Tembalang, Semarang
Kecepatane : lemot banget,,,,, apa maning angger dinggo awan2,,,,
wuuuhh....Ngepruk

Nyong tau ngrasakna kecepatan donlod paling banter (maksimal)
sekitar 17kb/s
>>>>> lumayan lah (esih lemot tapi,,, hehhehhe)Isin nemen

Tapi angger dirata2 kecepatan donlode ya sekitar 5-10 kb/s,,,.,
Dandan ndisit

Angger jakwir2 sih ngannggone modem apa????
Mbokan ana sing luwih apik tur murah,, nyong pan ganti,,,,,,,

Maturnuwun jakwir2,,,

Wassalamu'alaykum....Ngacir
Reply
#2
S I N G M R A W A N I N Y O O O O N G ! ! !
mrawani = pertamax made in cas cus

nyong nganggo IM2,,,www.speedtest.net
kiye lokal le

[Image: 725553926.png]

kiye int ne

[Image: 725560247.png]

Pake IM2 broombastic,,
kadang2 putus ndiri,tapi lomayan jarang.
Kecuali kalo telat bayar Guling-Guling

modem 550 rebo
perbulan 200 rebo
reg awal 300 rebo
cukup bwd Macul

inpoh :yen bisa di VPN maring kantor sing kecepatan ne kenceng di coba bae owwh
kiye mending marang tak VPN maring kantor
kiye lokal le
[Image: 741300889.png]
kiye int ne
[Image: 741331132.png]
Reply
#3
nyonk wingi nembe tuku modem Sierra 885 regan 495ewu. tapi urung tek isi kartune sih, kayong esih ragu pan milih sing ndi Ngikik
tapi donk pengalaman kanca sekose nyonk, cah kuwe nganggo modem bundlingane TFlash sing pertama, neng Tembalang kecepatane lumayan, nyonk wis njajal sih, numpang Ngikik dong quotane sih kosong ya mbok sret madan banter. tapi repan anjog akhir wulan ya kempas kempis Guling-Guling

[Image: 1257309_c885u.jpg]

nah sijine nganggo smart apa kae sing regan +- 1jutanan, sing olih bonus 3wulan, angger neng Smrg TFlash mau ya kalah, tapi pas digawa KKN, bocahe KKN neng kudus, mlayune kaya kiyong Guling-Guling
.:: my heart just for one girl ::.
MOZZERO PENYERAP TAR DAN NIKOTIN
Reply
#4
aja klalen selain modem, juga sinyal operator yang digunakan sangat berpengaruh banget jon, dadi luruh sing sinyale apik Medang
"Kebenaranku kadang merupakan kesalahan, Kesalahan orang lain kadang merupakan kebenaran, Kebenaran hakiki hanya milik-Nya"
Reply
#5
Monggoh disruput :
http://forum.tegalcyber.web.id/showthread.php?tid=165
jaba dudu aku,ya koen oh sing mbangun tegal ^^
Reply
#6
kwe modem-mu urung sold-out masdud?
.:: my heart just for one girl ::.
MOZZERO PENYERAP TAR DAN NIKOTIN
Reply
dong aku modeme pada bae karo baresta sierra compass 885 regane pas tuku esih larang soale awal2 metu...mbiyen 850ewu....awal2 nganggo TFlash lumayan cepet....soale domisili selalu kota gede...neng tegal y mantep...ganti gara2 rusak kartune....ganti XL unlimited sing nembe ana ng jabodetabek....neng tegal cm olih edge...tp ng makasar begitu 3G was-wus....Tflash be kalah....sempet njajal im2 tapi neng makassar kembang kempis....saiki nganggo XL...

TFlash=150
XL=150
im2= 200
back to basic....
sing penting fullframe...
viva analog...
Reply
#8
SORI OOT

nggo kang fisuharoh...
neng kene ari posting dobel urutan langsung merger jhon...

dadi mbokan eman2...
njenengan pertamax2an neng kene...

istilahe apa yah min, mod, dod,,,
ndisit wis sepakat pa urung yah nggo istilah pertamax-- (...) ??

kiye ya nggo kabeh user yak..
mbokan nulis2 pertamax jebule dadi siji..
alesan e ya kaya kuwe..

Es Teh Es Teh
saya suka siomay
Reply
#9
(23-02-2010, 09:54 AM)Barrezta Wrote: kwe modem-mu urung sold-out masdud?

Wew... ready stock um..
Ora mung siji... Ngikik
jaba dudu aku,ya koen oh sing mbangun tegal ^^
Reply
pertama nganggo modem sierra 881u sing segede gaban trus karena ilang akhire ganti, maning2 milih sierra tapi sing 885 karena regane terjangkau kualitase ora mengecewakan.
sampe saiki esih baik2 saja. beberapa bulan yang lalu pernah wis konek tapi ora bisa ngenet, jebule masalahe neng DNS-e, bar diganti dadi 0.0.0.0 langsung bisa

yen operator aku nganggo T*****SEL ben nguruse gampang Nyengir
walopun kadang nggawe esmosi, tp pan ganti sungkan.
mbokan pas maring luar kota langka sinyale
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)